zaterdag 23 november 2013

Ligbad en wastafel worden badkamer deel 2

Het heeft even geduurd, maar we zijn weer een stukje verder met de badkamer.
Bijna af kan ik deze keer zeggen.

Nadat ik de spulletjes had gevonden voor de badkamer, ben ik als eerste begonnen met het maken van de spiegel.
Daar heb ik geen losse foto van genomen.

Ik ben van de week begonnen met het afwerken van het kamerscherm, maar dat luistert niet naar wat ik wil.
Dus dat moet even wat extra tijd hebben.

Ik heb de badkamer er maar eens bijgehaald en ben gaan ' inrichten ' het leukste werkje.
Op het kamerscherm en dus de ochtendjas na ( die komt over het kamerscherm te hangen),
is de badkamer klaar met de spullen die ik nu heb.


Ik ga nu op zoek naar een patroontje voor een badkamerkleedje.

Het leukste van deze badkamer is wel dat ik eigenlijk heel weinig extra heb hoeven maken.
Te veel is niet mooi.
De spulletjes die ik heb gevonden zijn te mooi om niet gezien te worden.

Nog het kamerscherm af maken, plaatsen met de ochtendjas en dan een badkamerkleedje.
Misschien een nieuw borduurwerkje?

Wordt weer  vervolgd.
Groetjes Thea


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk die twee verschillende projecten achter elkaar te zien Thea. De een kan niet vies genoeg zijn en de ander is op en top netjes. Mooi gemaakt hoor.
    Ik vraag me wel af wat voor een vloertje je in de badkamer hebt liggen.
    Ik ben benieuwd wat je volgende project gaat worden Thea.
    groetjes, Krin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er al gezellig uit Thea je badkamer.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen