donderdag 14 mei 2020

Twee stoeltjes erbj

Met de lockdown hoorde ik van iedereen uit de mini wereld dat ze zo veel konden doen, het lekker laten staan en het schoot op.

Nou aan mijn kant schoot niets op, de ws die er op het programma stonden moest ik voorbij laten gaan ivm een interne verhuizing. En dan komt de zin vanzelf toch? Nee hoor totaal niet

Vandaag voor het eerst met Erna Smit online gewerkt, gewoon ieder in ons eigen huis op ons eigen plekje, Erna met een ws voor haar heksenhuis en ik met een mini mundus doosje met 2 stoeltjes

Het is gelukt ze zijn af, nu moeten ze nog in de beits, maar dat doe ik als ik de laatste 2 doosjes ook in elkaar heb gezet, alhoewel er één een kast is en dat werkt niet lekker als het in elkaar zit.
Dus eerst beitsen en dan lijmen.

Voor dat die meubeltjes afzijn moet ik wel de gordijnen en lampen hebben hangen en voor één van de kamers moet de fineer vloer nog.



Ik kan in ieder geval tevreden zijn.

Groetjes 
Thea

1 opmerking:

  1. Your chairs look Great and how nice for you to be able to attend a miniature workshop with Erna!

    BeantwoordenVerwijderen