dinsdag 12 november 2019

Open haard

Voor de maand november had Thea een open haard bedacht.
Nu heb ik er deze maand niet echt tijd voor, dus ik heb even rond gekeken of ik er zelf al een keer eerder één had gemaakt.

Ja dus:

In het Riante Huis, waar ik in 1990 aan begonnen ben, heb ik in de slaapkamer een haard zelf gemaakt.




Bij het maken van deze kamer, kwam ik er al snel achter dat ik niet zoals in de huiskamer ( die er recht onder licht ) een gekochte haard neer kon zetten.
Dus is er een hoekhaard gemaakt.
De mogelijkheid om er iets boven op te zetten kwam mooi van pas.
Thea vroeg of de haard nog steeds brandt?
Ja dat doet hij nog, maar ik moet er wel eerlijk bij zeggen. Ik heb de lampjes van mijn poppenhuis niet dagelijks aan.

Op naar de volgende maand.

Groetjes Thea

1 opmerking:

  1. A fireplace when installed in a room, adds enormous amounts of visual pleasure, along with feelings of welcome, warmth and contentment: just as yours is doing! :D

    BeantwoordenVerwijderen