zondag 29 september 2019

Arnhem beurs

Na een lange tijd waarin ik eigenlijk niet veel afmaakte, was ik ineens vorig jaar erg actief.
Wat inhield dat ik redelijk tot ernstig door de spullen voor het Vic.huis heen ben.

Na overleg besloten we ( manlief denkt altijd mee) dat het misschien het beste zou zijn om voor 2 etage's spulletjes aan te schaffen. Kon ik voorlopig vooruit.
Het werd een poosje surfen, toch maar eens kijken wat er is.

Heel veel, daar niet van maar ja........... een portemonnee kan maar één keer leeg toch?


 Nieuwe potten, wat grote en kleine en schalen.

Na het meedoen met het zomerproject waren toch een aantal van mijn potten op. Vooral de hele mooie.
Die heb ik nu niet gevonden, de volgende keer ( ahum) nog maar eens beter kijken.

De gemengde vloertegels zijn voor de boerderij vloer, drie verschillende kleuren, als ik ze geplakt heb komt er weer een foto!



Helemaal scherp kreeg ik het niet.

Het laatste setje, zei de verkoopster. Ik vond het mooi en verwachtte een veel hogere prijs als dat ik uiteindelijk heb betaald.




De bedoeling was in de richting van het Vic. tijdperk te gaan kijken/denken.

En soms was het helemaal gedraaid, de andere keer alleen een klein pootje.
Lastig. Maar we vielen voor deze. En gelukkig voor ons zaten er nog 2 in de doos.


De verlichting.

Niet duidelijk, ik kreeg ze ook niet duidelijker omdat ik de verpakking er nog omheen wil houden.



Ook hiervoor geldt: het zomerproject heeft een aardige slag geslagen in mijn bloemen/planten materiaal en pakketjes.



Meubels van Mini Mundus. 

Op het internet en ook op de beurs heb ik nog flink gezocht, maar het valt me op dat er nu heel veel modern en Art Deco is, en daar heb ik niets aan.
Was wel een stuk goedkoper geweest.
Ik heb aan meubels nu nog 2 doosjes nodig ( stoeltjes ) en dan heb ik de 1ste etage rond.


Bij Minidoor heb ik de aankopen opgehaald die ik had besteld in de zomeropruiming.

Daar zaten ook de drie cadeautjes in.
Een krantenbundel van het jaarproject,
een vlinder en de bloemen van het zomerproject.
Nog bedankt Thea! 
Vandaag heb ik nog de drie kleurtjes gekocht voor het maken van bloemen.

Ik heb tijdens de beurs even bij Thea zitten bijkletsen, wachtend op manlief die moest gaan pinnen. Omdat we toch niet overal kunnen pinnen op de beurs en eigenlijk reken je daar wel een beetje op.

En dan heb ik voor één van de kamers nog behang gekocht.
Of ik het voor de andere doe weet ik nog niet. Komt nog wel.


Kortom, mijn portemonnee is leeg. Ik kan lekker vooruit.
Zowel met de ws van Sylvia voor bij het Boerenerf als met het Vic. Huis.

Groetjes
Thea

4 opmerkingen:

  1. Thea. Het was gezellig om je weer live op de beurs tegen te komen. Mooie spulletjes heb je gekocht! Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, je kunt weer lekker verder, genoeg te doen deze winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie hebben aardig ingeslagen. Het klinkt dat je alles goed hebt voorbereid en dan is het appeltje eitje. Ik ga de vorderingen volgen Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie aankopen en heerlijk dat je weer zo lekker bezig bent

    BeantwoordenVerwijderen