donderdag 28 februari 2019

Thea's jaarproject 2019

Na de stoel even rust, Thea was op vakantie.
Maar bij een stoel hoort nu eenmaal............... een tafel.
Niet even een gekochte tafel: nee deze keer werd het zelf maken.
Ik had 2 opties:
Onze eigen eettafel, maar er dan een sitetable van maken
of:
De secretaire van  mijn ouders.
Met de kleuren waar ik nu mee werk vond ik dat het laatste niet past.

Dus de tafel.
Eerst foto's: is het echt wat?
Berekenen klopt het wel?
En dan als laatste, welke pootjes heb ik ( ik heb geen houtbank of iets dergelijks) die er onder passen.

Deze maand had ik veel afspraken, die veel tijd in beslag nemen, een kleine vakantie die gaat altijd door en ( helaas voor mij) een schouder en handen die niet doen wat ik graag wil.



De eettafel met glasplaat

De zijkant die ik er wel in wilde proberen te maken


De materialen, verf en lijm staan er niet bij.


De tafel met sanseveria en de ram.
Vind de ram wel wat in het niet vallen tegen over de plant
maar die heb ik ooit gekregen bij een swap en vond ik altijd al groot.


Weer een collage gemaakt.
Als je weet hoe het moet is het heel leuk om te doen.


Benieuwd wat er nu uit de hoge hoed komt!

Groetjes The

1 opmerking: