zondag 23 december 2018

Zondag opdracht. 23 december

Vanochtend kregen we te   'horen ' te lezen dat Karin stopt met het geven van de  'opdrachten' voor de zondag na 70 keer.

Voor deze laatste keer was haar vraag aan ons:

Wat zijn je goede voornemens voor het nieuwe jaar op mini gebied?

Nu heb ik een tijdje geleden een lijstje zitten maken, ik werk nu eenmaal met lijstjes.
Werkt voor mij het beste, kan ik afstrepen en hou ik overzicht.
En daar had ik toch aardig wat dingen op gezet.
Natuurlijk kun je daar geen foto's van hebben, want het zijn voornemens.

Maar er staat onder andere op dat ik aan het eind van het volgende jaar de keuken en de badkamer van het vic huis af wil ( lees moet ) hebben. Ik heb het dadelijk 20 jaar en nadat ik een hele tijd niets had gedaan, ben ik begonnen met witten/behangen en toen de keuken kwam klopte het niet meer.
Probleem en daar liep ik vast, ik ben nu zover dat ik weet wat ik wil en daar ben ik ook mee bezig. Dus die staan op mijn lijstje.


Ahum dit is dus in 2013!


Meubels zijn er ondertussen, ook al wat zelfgemaakte potten, maar alles staat nog los.


Dan het Boerenerf,  geen foto van. Dat moet gekoppeld gaan worden aan Little Treasure en dan samen onder plexiglas zodat het stofvrij blijft.

Van Little Treasure wel een foto, dus die doe ik er toch even bij.



Dit is nu een jaar af.

Ook zijn er nog wat kleine borduurwerken, ook maxi trouwens.

Misschien nog wat kleine andere dingen, die heb ik nog zat liggen.
Het is maar goed dat ons plan is om dit jaar niet op vakantie te gaan!

Fijne kerstdagen
Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten