woensdag 12 september 2018

Zondag opdracht vies, oud of vuil in miniatuur.

Ik hoefde niet lang na te denken deze keer.

Maar mijn pc liet mij in de steek. Al wat langer gaf jij/zij problemen maar het was zondagmiddag 2 september ineens zwart en ik doe niets meer,
Na nog wat proberen met help-desk die ons van het kastje naar de muur en weer terug stuurden hebben we de hulp in geroepen van een ex winkelier. Hij heeft lang een zaak in de buurt gehad, maar het klanten aantal liep terug, de huurprijs echter niet.
Dus............... hij is nu vanuit huis met zijn eenmans zaakje aan de gang.
Werkt prima, hij komt aan huis om even te kijken, koppelt af en binnen 3 dagen heb je een werkende laptop in huis.

Ik heb 2 projecten ooit gemaakt.
De één heb ik vanwege ruimte gebrek EN minder mooi niet meer.
De kleine, nog bruikbare delen losgepeuterd en de bak is beland in de kontainer.


Ik heb er met plezier aan gewerkt, maar soms moet je toch iets wegdoen.


De meubels zijn uit de dozen van de lidl heel leuk om zoiets mee te maken.

Het is in verhouding een vrij goedkoop projectje geworden.
Het hout moest gekost en voor de rest, had ik alles in huis, of kon ik wel iets maken. Zoals de emmers zijn volgens de papieren techniek.

De andere is een heel ander verhaal.



Daarvoor moest ik naar Antwerpen. Oude liefde roest wel.
Een heuse workshop van Sylvia, en aangezien zij hele mooie ws had wilde ik deze toch maken.
Een hele dag en nog was ik, net als veel andere, niet klaar.


Hier een klein deel van het keukentje, waar alles maar dan ook echt alles vies was of werd.
Uitleg over hoe je het nog eens viezer kon maken, heel leerzaam.


Een wat duidelijker en totaal beeld. 
Het was super leuk om te doen.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten