zondag 2 september 2018

Golden Girl


Het heeft me heel veel viscose gekost, veel gezucht, en wanhoop.

Een popje aankleden is leuk werk. Deze dame logenstraften dat, de kleding was al lastig, net als Ellen haar voorgangster, maar van Golden Girls heb ik heel veel moeite gehad om het haar fatsoenlijk te laten lijken.

Normaal zit er in een zakje van het bijgeleverde viscose  voldoende om er toch zeker 3 of 4 popjes hun haar te geven.
Dat zakje is leeg, nu  had ik nog wat liggen, dus dat zakje ook maar open gehad.
Ook daarvan heb ik voor 4 popjes gebruikt.

Uiteindelijk is het gelukt, niet volledig tevreden, maar het kan ermee door.
Beter zal het niet worden. Het pruikje wat ik namelijk helemaal klaar heb liggen, is met pijpenkrullen en dat vind ik niet mooi.


Even opfrissen!


Nadat ik hier was gebleven heb ik nog wat versieringen gemaakt die de jurk moesten opleuken.



Ik heb uiteindelijk 3 foto's 






Bewust heb ik wat 'haar los laten zitten, de hulp heeft het niet netjes gedaan, wat een gedachte hé.
Ik ben blij dat ze naar mijn kamer kan, zolang het in de kamer vlak bij je werkplekje is en je hebt een dieptepunt, wordt je er niet vrolijk van. Nu dus wel.

Groetjes Thea



Geen opmerkingen:

Een reactie posten