zondag 19 augustus 2018

Zondag opdracht

Voor vandaag is het onder werp:
project dat niet af is.

Nu hebben we er allemaal wel één of meerdere.
Ik heb nog diverse ws waar ik nog aan moet beginnen, die al wel heel lang in huis zijn.

Maar er is één project dat er met kop en schouders bovenuit steekt.
Het Victoriaanse huis.

Het huis is in elkaar gezet en geverfd in het jaar dat we hier heen zouden verhuizen.
18 jaar geleden.

Tijdens de verhuizing op zolder gezet in afwachting van een definitieve plaats.
Na lange tijd kwam het bij mij op mijn bureau te staan. Er ontbrak spirit. Toen er kamers vrij kwamen ben ik met mijn hobby naar boven gegaan, dus ook het huis. Ook toen bleef de spirit weg.
Na lange tijd besloot ik dat ik er een etage onder wilde.


De originele staat van het huis.

Nadat de etage er onder zat, zou je denken dan ga je snel aan de gang. Nee dus.
Na weer wat interne verhuizingen staat het nu op de plaats waar ik het wil laten staan. Zodat ik het steeds kan zien, maar ook er aan kan werken.
Het werken eraan is om de één of andere reden toch steeds weer een probleempje.

Maar de keuken en de badkamer zijn ondertussen gewit , plafond en muren.
De keuken heeft meubels en tegels.


Deze foto is niet zo duidelijk, te veel zonlicht erin.

Ga je dan verder?

Nee nog niet echt.
Ondertussen is de vloer ook klaar.

Ik ben nu wel begonnen met potten/pannen te maken, dat was een leuk werkje, nog niet af, maar dat komt wel.


Het pogen is om de keuken met meubels en potten/pannen ingericht te hebben voor het eind van dit jaar.
Hopelijk lukt het.

Groetjes Thea






Geen opmerkingen:

Een reactie posten