woensdag 15 augustus 2018

Zondag opdracht 12 augustus

Het is ongelooflijk maar, vanaf de opdracht water tot deze zondag 'opdrachten  'heb ik geen foto's ook niet iets wat er bij verteld kan worden.

Geen geruilde miniatuur, alleen swaps, geen dingen waar je naderhand wel iets van mini mee kan.

Maar met deze kan ik wel iets.

Muziek:
Ik heb nooit les gehad, weet niet of het ook zinvol was geweest.
Maar heb wel bewondering voor een ieder die wel muziek kan maken, op welke manier dan ook.

Ik heb ooit een muziekwinkel gemaakt. Op een beurs had ik een paar hoofden van onze grote muziekspelers gevonden en het idee was geboren.
Steeds iets bijgekocht, tot het genoeg was om het eerste begin te maken met de winkel.

Als eerste de grootheden


Wie nu wie is?? Geen idee.
Ondertussen weet ik het wel via Juf Paula:

Shakespeare Händel en Haydn
Mijn dank Paula.

Daarna ging ik op zoek naar muziekinstrumenten:

Eén daarvan is mijn favoriet;



Het drumstel. 
Erg groot, maar wel heel mooi.

Ik heb zelfs in mijn winkel moeten schuiven met de instrumenten om hem vooraan te krijgen.

Tijdens een vakantie in Oostenrijk werd ik verliefd op een aantal van deze miniaturen.
Swarovski, zo mooi.
Een piramide gemaakt en ze daar in geplaatst.




Naderhand heb ik er één bij gekocht, zodat de piramide vol staat.

De bijgekochte is het muziekinstrument wat manlief graag wilde hebben.
Ja eigenlijk in het groot, zodat hij lekker de gouwe ouwe hier in huis kan laten horen, maar helaas is ons huis niet zo groot en om nu zoiets in je kamer te zetten.

Jawel de Jukebox.

Toen ik er veel later nog eens één vond op een beurs, heb ik die gekocht, met de gedachte, hij is geen echte 1:12, maar manlief zet hem maar op zijn buro.
Nee dus, hij heeft hem geplaatst in de winkel, goed inzicht.

De foto's van de winkel zijn van een vroege datum.



De Juxebox
'

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten