vrijdag 24 augustus 2018

Geschiedenis deel 7

Nadat Karin ons de opdracht voor deze week had gegeven, kregen we dezelfde dag nog de vraag over de geschiedenis van deel 7

Ons 7de jaar als groep dus.

Er werd gevraagd welke periode spreekt je het meest aan?
Welke van de workshops heb je gemaakt of liggen nog klaar
Heb je meegedaan aan één of meerdere swaps dit jaar.

De swaps heb ik niet aan mee gekeken, waarom? Weet ik niet.

Het naaldvilten van Corine. Geen foto, is ook niet gemaakt, want ik snap tot op de dag van vandaag niet hoe ik het moet doen.

Van Kitty was het werken met papier.

Het kenmerk van Kitty is Cameo, heel leuk om te maken.



Een hobbelpaard



 En de broodtrommel

Beiden zijn nog niet geverfd, ik heb nog niet bedacht waar ik ze zal laten en dan ook nog niet verven

Roosjes:
Roelie had voor ons een workshop met roosjes gemaakt, ik heb er één met rode blaadjes en volgens mij ook nog één met roze blaadjes maar waar ik die nu heb gelaten?? Ga ik nog naar op zoek.

Heel weinig te zien van mij deze keer.

Groetjes Thea


Geen opmerkingen:

Een reactie posten