zondag 3 juni 2018

Zondag opdracht

3 juni:

Wat gaat de tijd snel, we leven van zondag naar zondag voor onze wekelijkse nieuwe opdracht, steeds spannend wat Krin voor ons in petto heeft

De opdracht voor vandaag:
Tuinieren, de ijsheiligen zijn voorbij dus de tuinen kunnen gevuld worden.

Ik ben in het bezit van een tuincentrum, maar ook allerlei andere losse planten en/of bloemen heb ik in de loop der jaren gemaakt.



Een bloemen en planten afdeling, potgrond, noem maar op. En toch is dit niet wat mij direct te binnen schoot.

Ik heb een hele mooie, in mijn ogen dan, workshop gemaakt van Ria vd. Kant.
Bloemstuk in een mooie hoge vaas.

De Calla, Lelie, Rozen, Tulpen, Klimop, en een blad waarvan ik de naam niet meer weet zitten hier allemaal in verwerkt. Een heel karwei, maar het resultaat is prachtig, in plaats van de tuin te vullen heb ik hem leger gemaakt door deze mooie bloemen te knippen.


Het heeft nog geen vast plaats, dat komt nog het staat nu nog veilig in de vitrine kast, voor deze zondag opdracht vond ik dit mooi passen.

Groetjes Thea



Geen opmerkingen:

Een reactie posten