zaterdag 16 juni 2018

Voorjaarsswap

Met het plaatsen van het stuk van de Vic keuken kwam ik erachter dat ik nog steeds niet de swap heb gepost die ik voor Marianne heb gemaakt. Dat kon ook niet omdat Marianne hem nog niet had.

Ik had er best moeite mee, had een heel mooi kussentje bedacht om te borduren, echt voorjaarsbloemen.
Maar helaas was mijn stramien goed, maar mijn ogen waren voor dat stramien niet goed genoeg.

Het heeft even geduurd voor ik had bedacht wat het dan zou worden.
Een gedekt tafelkleed met allerlei paasdingen erop en toch een kussentje, maar dan op een wat dikker stramien en minder uitgebreid.

Toch was ik tevreden over het resultaat en Marianne vind het leuk, ook heel belangrijk.

Het tafelkleed

En omdat Marianne iets heeft met vogelhuisjes heb ik er een vogelkooitje van gemaakt voor haar, als borduurwerkje.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten