zondag 24 juni 2018

OLMC geschiedenis deel 5

We zijn weer een maand verder.
Een nieuwe maand met opnieuw de vraag of er ook nog ws waren die je gemaakt hebt. Heb je nog mee gedaan aan één van de swap?

En bovenal heb je foto's?

Veel heb ik niet van dat jaar.
De bloemen en planten maak ik eigenlijk niet, tenzij ik ze nog echt nooit heb gemaakt.

De eerste ws van dat jaar waren tulpen, dus geen foto.


De 2de de muziekstandaard, waar ik nog steeds trots op ben.



De lamp van Kitty, het glas in lood effect.


De planten van Marjo heb ik niet gemaakt, misschien dat ik die nog eens maak voor in een huis, ik heb er tenslotte nog één te vullen.

Het theather van Sonja, is giga mislukt dus belande in de prullenbak.




De zweedse kerstboom van Helma, wat een werk, maar een heel mooi resultaat.


De swaps waaraan ik heb meegedaan:
Was de voorjaars swap
Voor wie ik iets heb gemaakt weet ik niet meer, maar ik kreeg deze:


Van Riekie.

Voor de secret santa heb ik voor Els deze gemaakt, ik ben er nog steeds op trots op dat het me is gelukt, maar helaas heb ik het weg gegeven. Misschien nog eens zelf maken.



Van Marianne heb ik in dit jaar deze miniaturen gekregen, geen idee voor welke swap het was, maar het klopt dan wel ( kennelijk )



Ook de clubdag van dit jaar, waren er weer de presentjes.

Van Chris kregen we stof voor het maken van een quiltje:
2 foto's zelfs.




En de ijsbeer van Marianne 


Hier heb ik zelf een klein tafereeltje van gemaakt met de materialen die Marianne en erbij had gegeven en er wat van mezelf bij gevoegd.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten