vrijdag 29 juni 2018

Begin van Ellen


Omdat ik met Golden Girl even niet verder kan, ben ik begonnen met het 2de popje wat ook beneden ligt.
Ik wilde graag nog een how-to boekje over haar opsteken en over sieraden maken.
Omdat veel van mijn popjes bij Helena Reijnen vandaan komen, wist ik dat zij die in de verkoop had.
Ja inderdaad had!  Maar ik heb er van alletwee toch nog te pakken gekregen.

De boekjes zijn per pdf bestaand toegestuurd, tja en dat moet je uitprinten.
En dat kan weer alleen als je voldoende inkt hebt in het inktpatroon. Niet dus.
Daar moest dus eerst om gegaan worden. Vanmiddag is de eerste uitgeprint, morgen de tweede.

Maar omdat ik toch verder wilde, ben ik begonnen met het 2de popje. Ellen genaamd
Zo mooi en extravagant de vorige is, zo rustig en eenvoudig is deze.


Juist daarom misschien wel zo leuk om te maken?

Met het ondergoed en de rok meer nog niet, en toch is het al een leuk popje aan het worden.
Als ik met dit popje zo ver ben dat ik ook hier haar moet opsteken, neem ik de andere erbij en maak ze samen af.

De beschrijving geeft aan een meisje wat kan dienen als dienstmeid of werkster?? Zou kunnen maar of het ook echt nodig is??

Volgende foto zal ik wel een stuk verder zijn denk ik zo.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten