vrijdag 11 mei 2018

Zondagse opdracht

7 Mei .

De opdracht van afgelopen zondag was................... gapen.

Nu hebben we er allemaal wel eens last van maar bij gapen hoort natuurlijk een bed.

Het bed dat ik heb uitgezocht uit de collectie meubels die ik heb is een al oudere. Ik weet niet meer wanneer we dit hebben gemaakt.
Het bed heeft ook 2 nachtkastjes, maar die hoorde niet bij de vraag.
Bij dit bed heeft een lieve vriendin van mij dit prachtige spreitje gehaakt.
Ik durfde het toen niet, of ik het nu zou durven??
Geen idee.

Ik ben er heel blij mee, het maakt het bed af.
Nu ik het bedje en de sprei langer heb, ook nog al vaker gezien, was mij al wel opgevallen dat de sprei eigenlijk iets breder had mogen zijn.
Maar dat zie je pas naderhand.


Het rolkussen heeft ze er ook bij de gehaakt en de twee andere heb ik via swaps gekregen.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten