zaterdag 21 april 2018

Geschiedenis OLMC deel 3

Op 3 april kwam de opdracht van de geschiedenis.
Het tweede jaar in beeld brengen.

Ook nu weer een aardige klus.
Maar het is gelukt.
Alle ws tot nu toe zijn gemaakt.


Hoedendoosje, iets te ver af genomen.


Niet echt helemaal duidelijk, maar een lapjes deken. 
Niet mijn sterkste kant, maar ik wilde het toch proberen, de deken heb ik in mijn huisje van Pinokkio gelegd.


Acryl bloemen. Dit set is door Regina gemaakt, zowel het verven van de meubeltjes als de bloemen maken op de meubeltjes. Lief hé?


Werken met tricot is niet mijn ding, ik hou er niet van. Maar voor deze jas was dat wel de opdracht. Ik heb mijn gemaakt en laat hem toch ook zien, ondanks mijn afkeer van de jas.


Twee in één. Het kindersetje en een opengeslagen boekje.



Niets moet alles mag, met het maken van deze beeldjes en toch............ was het nog behoorlijk lastig.



Ook deze op het tafeltje gelegd. Dit is voor mij toch een klein beetje bijzonder. Krin had gevraagd of ik wilde helpen om te zorgen dat het een duidelijke beschrijving zou worden. Heel leuk om te doen.


Halloween. Heel veel printjes, alleen van deze groep.

Maar omdat ik door swaps heel veel andere halloween dingen heb,heb ik daar een tafereeltje van gemaakt.


Zonder verlichting



Met verlichting.












Het poppenatelier

En als laatste van dit jaar:


Dit is wat er was voor de ws zelf, maar ook hiervan heb ik ondertussen zoveel meer, dat ik een nieuw tafereel moet gaan maken. 

Weer een jaaroverzicht!

Zou het voor mei ook zo zijn??

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten