maandag 5 februari 2018

Zondagse opdracht


Deuren:

Je hebt ze in alle soorten maten, kleuren noem maar op.
Nu was de vraag geef een aan welke deuren heb je: zelf gemaakt, gekocht, kunnen ze open of juist niet.

Nu wist ik direct welke deuren ik wilde gebruiken, maar dat zijn deuren uit het tijdperk dat ik nog niet overal een foto van nam.
De foto van de deur achterin de keuken is een gekochte, hij kan officieel wel open, maar het huis staat met deze achterkant tegen te muur, dus dat gebeurt niet.




Vanwege de prijzen van dit soort dingen en met een handige man, die je verteld hoe je dit moet namaken zijn alle andere deuren zelf gemaakt.
Alle maal volgens hetzelfde type.
Deuren die ik nu maak zijn ook van hetzelfde type.

Ik wilde toch nog een tweede deur laten zien. Toch weer hetzelfde type, net even anders.
Een winkeldeur.


Beiden deuren kunnen open.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten