zondag 25 februari 2018

Bere- koud. Onze zondagse opdracht voor vandaag.

Ja lekker in het zonnetje zitten zoeken naar mijn foto en een verhaaltje erbij maken.
Dat eerst op de site van de groep gezet en nu hier nog even voor mijn volgers een stukje gezet.

Ik heb iets wat voor mij een leuke scene zou zijn bij dit onderwerp. Een ijsbeertje, gekregen tijdens een OLMC DAG van Marianne, daar heb ik zelf met wat mos en steentjes, onder een stolp.
Maar aangezien dat ook wel met kerst kan staan is dat dus ook gebeurd. Op zich niet erg....
maar het staat nu dus wel bij de kerst spullen op zolder en er is geen foto gemaakt .

Lang geleden ( ik weet niet meer hoelang ) heb ik een sneeuw tafereeltje gekregen.


Sneeuw op de grond, beertje met sjaal en een kleine kerstboom.

Bovenop, niet heel duidelijk te zien is een grote strik.

Erg leuk, deze opdrachten iedere keer.

Groetjes Thea

1 opmerking: