zondag 21 januari 2018

Zondag opdracht

Breiwerk.

Met het koudere weer willen ook de poppenhuisbewoners wel warmere kleding, soms zelfgemaakt soms gekocht.

In 2013 kwam bij ons ( Klein en Fijn) van Sonja (BE) een link.
Het breien van een dekentje, lekker warm voor de poppenhuisbewoners.
Mijn gedachte was dat ga ik ook doen. Leuk een klein motief erin, moet toch kunnen.

Nou dat was niet even dat ga ik doen.




Dit is het eerste stukje.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen: Hennie, heeft voor mij de opzet gedaan, de opzet wilde niet lukken. Daarna ben ik zelf aan de gang gegaan, niet altijd met gemak, maar het is me gelukt.


Om te zorgen dat zowel de boven als onderkant gelijk is, is het breiwerkje weer naar Hennie gegaan.


Ik kreeg het werkje zo weer terug. 

Niet met alleen de deken/sprei maar er ook nog eens een mooi kussentje bij.

Nogmaals Hennie, bedankt.

Groetjes Thea

1 opmerking: