zondag 7 januari 2018

Zondag opdracht

Inspiratie bron:

Nog voor ik de allereerste P&M zag liggen, had ik op fimo poppenmaken cursus een boekje zien liggen.
In dat boekje staan hele leuke dingen, werken met fimo, zelf hardende klein en een bankstelletje.
Ik vroeg of ik het nummer mocht mee nemen en dan de week erop weer mee zou nemen. Kon ik de informatie over/van het bankje overnemen.

Ik mocht het meenemen en houden, ooit had iemand het meegenomen en nooit meer komen ophalen.
Dat heb ik gedaan.

Kort daarop zag ik de P&M liggen in de winkel, die heb ik een hele tijd laten liggen. Waarom? Weet ik niet.
Manlief had al een paar keer gezegd neem dan mee, maar nee.
In de privé sfeer hadden we spanningen in die tijd en zijn opmerking was, meen mee, is het niets dan is het niets. Geeft toch niet, het eet niet.

Nadat ik eenmaal de eerste had gekocht heb ik al snel een abonnement genomen en kreeg steeds, nieuwe informatie thuis.

Het kleine bankstelletje wat in het boekje stond wat ik van de les had meegenomen, is gemaakt met karton. Bekleed met een stofje en bandje wat ik op de markt had gevonden.
En geplakt met Hema lijm, wist niet dat er iets anders was. Het is nog steeds te zien.



Het banstelletje

Toen ik eenmaal de eerste P&M had en het bankstelletje had gemaakt, ben ik op zoek gegaan naar het boekje van Hans van Eck. Het grappige is wel dat de stoelen ook in het boekje van Hans van Eck staan.
Alleen al voor de manier van maken en de materialen vind ik dit nog steeds een leuk boekje.



Het boekje van Hans van Eck

Daarna kwamen de beurzen, steeds groter.
Maar de eerste zal ik nooit vergeten ik vond het heel groot en als ik nu kijk was het een mini zaaltje.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten