donderdag 11 januari 2018

Borduurwerkje Dame met hond

Oei, dat is nog eens lang geleden:

De laatste foto van dit borduur werkje is:




10 mei 2015!!!!

Ik heb door mijn schouder een tijdje niet kunnen borduren maar niet zo lang!
Vaak was het geen zin en dan moet je niet gaan borduren, zeker niet zo iets kleins.

Als ik wel zat te borduren, moest ik ook echt opletten, want één foutje en ik moest uithalen.
Dus dat betekende vaak, met rust om me heen.
Ook het licht is toch wel een heel belangrijk iets.

Maar het belangrijkste is, ik ben er mee bezig geweest.






Dit is het resultaat.

Ik moet eerlijk zeggen, het heeft lang geduurd en dan weer eens geen foto's maar het verschil is wel heel duidelijk.

Hopelijk kan ik het volhouden om nu wat vaker dit werkje te pakken. Ik heb er nog genoeg liggen om te maken.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten