zaterdag 6 januari 2018

Aankopen bij Bibian's

Wij zijn naar vrienden in Venray geweest en dan is Venlo niet zo'n hele grote omweg meer.

De afspraak bij Angelique stond al langer dus het was makkelijk om het met onze vrienden te kombineren.

Ik had bij Angelique fineer besteld, voor de vloeren van het Vic. Huis.
De fineersnijder had ik gezien op haar website maar zulke dingen wil ik zien/voelen.
Daar vind ik ze duur voor, dus die heb ik op mijn gemak met wat uitleg zitten uitproberen.
Ik heb nog behang uitgezocht ook voor het Vic Huis en één rol gewoon omdat ik het heel mooi vind en voor ooit.
Bij kastje met de 72 laatjes heb ik lang staan twijfelen, wel doen, niet doen. Uiteindelijk ben ik overstag gegaan.Ik vind hem  heel mooi en omdat ik al vaker met fineer heb gewerkt, vond ik dat ik het wel kon gaan proberen en anders........... ach dan is er altijd iemand op de achtergrond nog even de tips kan geven.


Behang in totaal drie soorten, niet erg duidelijk te zien, zie ik  nu.


De fineer snijder,
waarvan ik al had begrepen dat je hem ook voor fimo kunt gebruiken of voor boekjes te maken

Het kastje zonder de laatjes.


Met de latjes voor de laatjes

 

Grotere stukken fineer.


En de kleinere stukken.

Ik kan vooruit.

Groetjes Thea



Geen opmerkingen:

Een reactie posten