dinsdag 5 december 2017

Zondag opdracht van de OLMC


Afgelopen zondag was het thema netjes.
Als je nu zo als ik door mijn gezinsleden vaak wordt bestempeld als TE netjes is dat best wel lastig.

In eerste instantie had ik bedacht dat als ik er nu een beetje rommelig iets van maak, is het voor een ander misschien netjes.

Maar nee. ik heb gekozen voor een ws van lang geleden van  de OLMC groep.
Het was daarbij de bedoeling dat we kleding voor kinderen zouden maken maken.
Nu had ik een kinderkamer in gedachten en daar waren natuurlijk ook nog de nodige miniaturen en ook al meubeltjes voor gekocht.
Dus was dat een mooie gelegenheid.



Het meubeltje was al in huis, de kleertjes waren snel gemaakt en de kleine miniaturen 'even' netjes in elkaar zetten en de ws was klaar.

Netjes of niet netjes??

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten