woensdag 6 december 2017

Weer een stukje verder


Ik heb van de week een stukje verder gewerkt aan het project L.T.
Het vordert aardig, ben nu spulletjes er in aan het zetten, moet er nog wel een paar maken/afmaken.
Maar ik heb nu zoveel om mij heen dat ik er kriegelig van wordt, dus dan wordt het tijd om er iets aan te doen.

Daar komt nog in een verder gevorderd stadium een foto van. Maar deze heb ik van de week gemaakt, nu valt de muur nog op en de gordijnen.
Ik heb aan de achterkant een muur gemaakt, mijn project komt haast helemaal tegen een muur, dan kijk je er niet echt doorheen. Plaats je er ook niets achter.  Net als dat er aan één kant ook niet veel ruimte is, gewoon vanwege de muur. Ik vind het zonde als er ergens veel ruimte is, wat je niet ziet, of er niets mee kunt doen.

Het is dus totaal anders geworden als ik in eerste instantie had bedacht.



Ik heb ook een aantal miniaturen uit mijn doos wat ga ik hier ooit mee doen gehaald.
Die dus een heel vrolijke kleur hebben, dus een aantal van de ws die bij dit geheel horen hebben een ander soort kleur gekregen.
Ook wat andere gemaakt worden als de ws aangeeft. Kortom variatie zit er wel in nu.

Op naar het volgende deel van dit grote project.

Groetjes Thea.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten