dinsdag 5 december 2017

De tweede OLMC opdracht van 13 november.


Wachten was de opdracht, ik had er voor mezelf al één die staat een stukje onderin.

Maar..........ik mistte een swap die ik van Thea van Hasselt had gehad, die was niet aangekomen bij mij.

Ik kon hem net als Thea zelf ook niet meer vinden, tot gisteren. Ik keek in een doos met waar laat ik het, wat doe ik er mee.
Ik keek in die doos op zoek naar iets totaal anders, maar ik vond:



Deze postmap, ongetwijeld zullen daar ook nog heel veel andere namen voor bestaan, maar deze voldoet voor mij prima.



Ik heb hem zelf in elkaar gezet, aan de hand van de ws die erbij hoorde, was leuk om te doen.

Groetjes Thea

1 opmerking:

  1. nou nou, hoe bestaat het, deze is echt uit de oude doos hoor..... Deze is lang geleden al uit productie gehaald en vervangen voor een nieuwe. Leuk om weer te zien, en veel plezier ermee.
    Groet, Thea

    BeantwoordenVerwijderen