maandag 27 november 2017

Zondag opdracht van OLMC

Deze week, was het thema zwart of goedkoop in het teken van blackfriday.

Op het moment dat het genoemd werd had ik echt zoiets van goedkoop??  Dat kan niet.
Is natuurlijk niet helemaal waar, want er zijn altijd wel wat goedkopere miniaturen te vinden, alleen had ik die volgens mij niet.

Nu hebben we echter tot 1 jaar geleden met onze kinderen Sinterklaas gevierd en dan probeer ik leuke kleine dingen te vragen, nooit te duur.

En dit is wat ik vorige jaar heb gekregen:
Zwart en in dit geval voor mij super goedkoop.




Ik ben nog lang niet zover, maar als ik weet dat er een nieuw project is/komt ga ik daarvoor miniaturen verzamelen. Deze 2 komen in een modern huis. Moet nog in elkaar gezet worden, dus ze liggen nog netjes verpakt bij andere miniaturen voor dit huis.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten