maandag 13 november 2017

Wachten.


Alweer een lastige , Krin weet ze te verzinnen, iedere keer weer.
Het houd ons wel bezig zowel om je hersenen te pijnigen als om het te plaatsten.
Door de opmerkingen van clubgenoten, met opmerkingen over swaps, kwam ik er ook een tegen.

In 2012 heb ik mee gedaan met een secret santa swap, voor degene die niet weten wat een precies is, jij maakt iets voor mij en ik iets voor jou. Kort door de bocht gezegd.

Ik was heel trots op mijn swap, want hout is niet mijn sterkte ding.
Samen met manlief besproken hoe ik het beste te werk kon gaan, zodat ik het voor 98% zelf kon.



Het is veel snijden ( balsahout), schuren, fineer plakken, de trekker te maken geweest De kleine kraaltjes te zoeken. Het schrijven van de getallen heeft manlief gedaan, die schrijft kleiner als ik.
Maar ik was super tevreden met het resultaat

Groetjes Thea


1 opmerking: