zondag 15 oktober 2017

OLMC

Ook deze keer had Krin voor ons een moeilijke maar leuke opdracht.

"Herfst"
Een prachtig jaargetij, waarbij je hele mooie foto's kunt maken van de vallende bladeren, lopen door de bladeren.

Maar ja als je niets hebt van de herfst tijd wat wordt het dan?
Inderdaad iets wat aan het eind van deze maand is: Halloween


Deze bak is ontstaan doordat ik aan diverse ws had meegedaan. Daar was zoveel aan materiaal dat ik besloot om er maar een grotere bak van te maken. Ik heb een setje pompoenen gekocht als verlichting, eigenlijk te groot voor verlichting, maar het is wel sfeervol geworden.
Uiteindelijk is dit mijn Herfst opdracht geworden, leuk om te doen die opdrachten.

Groetjes Thea

1 opmerking:

  1. Wat leuk om te zien !
    Ik lees bij jou ook woorden doe ik weer niet ken ;0)
    Zoals SWAP :0))
    Groetjes
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen