zaterdag 25 maart 2017

Een overzicht van de emaile aankopen in de loop der tijd.

Op het moment dat ik bedenk wat ik wil gaan maken, ga ik sparen. Van vloerkleed, behang tot miniaturen. Het lijkt dan gelijk of ik vreselijk veel heb. Maar ondertussen moet ik dus nog wel echt aan de gang.  En doorsparen, want we weten allemaal dat een kastje of wat dan ook heel veel miniaturen nodig heeft.
Zo ook met dit project.

Lang voordat ik wist dat Anita Degen ging stoppen, was ik al  haar mooie emaile en dan met name het rode aan het sparen.

Een aantal dingen gekocht, bij Anita,  steeds een paar, want de prijs loog er niet om. Voor handwerk betaal je, zo simpel is dat.
Maar ik had al een grote hoeveelheid, begon de keuken al in gedachten in te richten, toen ik te horen kreeg van Anita dat ze ging stoppen.
Tja wat nu?

Na lang wikken en wegen, hebben we besloten het een en ander alsnog aan te schaffen en daarmee de kinderen de gelegenheid te geven, met sinterklaas en verjaardagen daar van te geven.
Zo gezegd, zo gedaan. De kinderen hebben er dankbaar gebruik van gemaakt.
Met het bedrag wat ze wilde besteedde ging ze naar de 'winkel' van pa en kochten daar wat ze wilde hebben. Zo kreeg pa zijn geld terug en de kinderen hadden makkelijk een cadeautje voor mij.

Van wat ik allemaal had verzameld was er nog steeds geen foto gemaakt, geen idee waarom.
Waarom ik daar nu op kom? Omdat ik bij het Little Treasure project emmers/ teilen en een gieter had zitten, die heb ik gemaakt en uiteindelijk in de rode kleur geverfd.


Het setje van Little Treasure.

Toen ik dat in de doos wilde leggen bij het andere emaile ontdekte ik dus nog steeds geen foto.
Dus gelijk maar gedaan.

 

De bak is NIET  vol, het lijkt wel zo.


 Deze twee ws van Sylvia krijgen ook een plekje in deze keuken en nog steeds is de bak NIET vol.
Gelukkig.

Ik heb nog niet een duidelijke tijd wanneer ik ga beginnen met vloer en dergelijke, maar kriebelen gaat het wel. Gek hé??


Groetjes Thea




Geen opmerkingen:

Een reactie posten