vrijdag 13 januari 2017

Muren en vloer

Na een intensieve dag vol met zagen en knippen voor mij, daar manlief, heb ik al aardig wat in elkaar kunnen zetten.
De muren, de vloer en ook de H, die gaat het dak dragen.


Deze rode kleur had ik bedacht voor de buitenkant


Dit is de kleur voor de binnenkant.


En als laatste is dit de vloer, hij ligt op nr en na het plakken heb ik hem geverfd.


Ook de H is gebeitst.
Ik heb van de laatste vorderingen die ik gemaakt heb geen foto's gemaakt, licht was te slecht dus die komen nog.

Wel heb ik de muren in bijenwas gezet, omdat ik toch iets miste.  De vloer heb ik eerst in lichtgrijs geverfd en daarna in donkerder grijs maar dan erg verdund en afgeveegd, apart effect geworden.

Waarschijnlijk is er volgende week weer een dag speciaal voor mij.
Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten