donderdag 11 augustus 2016

Sneeuwklokje

Na de Anemoon, maar gelijk verder met de volgende swap.
Ook deze komt van Corinne.
Duidelijke uitleg en dan kun je lekker aan de gang toch?


De uitleg.

Het onderste tekst is de duidelijke uitleg wat te doen bij uitgedroogde klei.
De klei zat luchtdicht verpakt en de datum erop;
14-1-14.
Zegt genoeg, want zolang lag dit dus.




De ( foam ) klei.


De hartjes, die ik of moest verven of kleuren.

Ik heb hier ook de kleurpotloden te voorschijn gehaald en ze zo gekleurd.


Hier komen de sneeuwklokjes in te staan.


Op de stengels moesten kleine rondjes van de foam komen te staan.

Dat was echter zo uitgedroogd dat het mij niet lukte om van deze foam rondjes te maken, gelukkig was manlief thuis.
Hem lukte het wel. Kleine rondjes op de stengels geplakt en netjes laten drogen.
De gele verf gepakt en de kopjes in de gele verf gedoopt, en weer laten drogen.

Toen ik echter na een uurtje kwam kijken, zag ik tot mijn verbazing dat er twee rondjes waren verdwenen, maar dat er nog wel gele verf op zat.

Dus heb ik toen de rondjes eraf gehaald en heb alleen de puntjes van de stengels in de verf gedoopt, iets dikker, zodat het toch mooie knopjes lijken.

Vanavond nog een poosje verder, ben benieuwd hoe ver ik dan kom.

Groetjes Thea



1 opmerking: