dinsdag 9 augustus 2016

Clowntje

Het laatste deel van het clowntje.

Nadat ik alles op mijn blad had neergelegd ben ik begonnen met het ijzerdraad op maat af te knippen.
Toen moesten de vilten rondjes erdoor heen. Geen makkelijk klusje, met naald en draad was geen optie, op het moment dat het door het ijzerdraad kwam zat ik weer te klungelen met de rondjes.

Het heeft heel wat voeten in aarde gehad en helaas zonder foto's voor dat ik vond dat het clowntje groot genoeg was. Toen kwam het volgende stukje, benen en armen.
Steeds liet er op een handje of een voetje los.

Uiteindelijk heb ik wat van het meegeleverde draad geknipt en dat ik kleinere stukjes op zijn hoofd geplakt.
Wist ik zeker dat het kopje bedekt zou zijn.


Nee zo is het clowntje helemaal niet mooi.

Ik heb bewust de gelaatstrekken wat triester gemaakt. Lachende clowntjes zijn er genoeg.
Toen de rondjes aan elkaar zitten rijgen, gepast op het hoofdje, wel of niet kleiner maken, de helft ervan nemen?
Ik heb een aantal genomen en die kleiner geknipt, maar dat was de bekende vlag op het ...... schip.
Dan maar heel laten en er zo op plakken. De " haren" die in zijn gezichtje vielen heb ik nog een beetje opzij gelegd.



Het resultaat is ineens een vrolijker clowntje.
Toch gelukt. Het leek een makkelijke maar uiteindelijk is het toch een lastige ws geweest.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten