zaterdag 16 juli 2016

Tovenaar

Een tijd geleden ben ik lid geweest van een Engelse email groep.
Soms deed ik mee met een workshop.
Ook de keer van de tovenaar.

Eigenlijk is het alleen de 'verdwijnjas' en wat printjes en andere spullen om het geheel op te vrolijken.
Dus ben ik op zoek gegaan.Wat heb ik en wat kan ik gaan gebruiken?
Vloerbedekking of niet?
Behang of niet?
Tafeltjes of zal ik planken maken?
Kortom even praktisch denken.
En dan waar doe ik het in.

Als eerste maar een bakje gaan zoeken, de kleine bakjes van Ikea passen het best bij elkaar, dus is er bij één het glas uit gehaald en ze aan elkaar gelijmd.
Uiteraard paste ze niet, wat logisch is want anders ben je zo snel klaar.
Maar dat hebben we opgelost, alleen moet dat nu ook nog aan de achterkant opgelost worden, ik heb nl. de grootste achterkant gebruikt en het achterste bakje is de kleinste.

Nadat de bakjes aan elkaar zaten, heb ik mijn 'leer' papier gebruikt. Voor de vloer en de wanden heb ik een ander soort gebruikt, geeft een leuker effect.
Vervolgens heb ik het restant van de 'verdwijnjas 'op elkaar genaaid en in de hoek gelijmd.
De grootste magische doos in de andere hoek gezet.




Daarna heb ik aan de ene wand nog 2 documenten opgehangen en aan de andere wand heb ik the Harry-Potter Drinking game opgehangen.
Voor dat spel moet ik nog 8 stopflessen vinden daar komen dan de stickers op die over zijn gebleven.


De documenten.


the Harry-Potter Drinking game.

Daarna heb ik gekeken of  ik tafeltjes had. Ja dus.
Die tafeltjes heb ik gehaald uit de doos nog niet verkochte meubeltjes.
Namelijk die van Shackman, Ze hebben een aantal malen op mp gestaan en zijn niet verkocht. Nu kan ik ze dus zelf gebruiken.


Dit tafeltje blijf zoals het is en krijgt een plekje achter de magische doos.


Dit tafeltje blijft verder leeg. Daar moeten de stopflessen op en bij komen.
Dit tafeltje komt achter het restje van de 'vedwijnjas'.


Dit is de achterkant van het kastje.

Daar moet eerst nog een randje afgehaald, voordat het er goed inpast.

Als plafond had ik een spiegel bedacht, die moet op maat gesneden worden. Misschien kan dat vandaag nog. 
Blijft over het kopen van stopflesjes.

Na het plaatsen van de tafeltjes komt het er zo uit te zien.


Wel handig dat je richting van de tuin kunt fotograferen, zie je jezelf niet steeds in het glas.

Straks met de achterkant erachter is dat niet mogelijk.

Maar dat is van later zorg.
Wordt vervolgd.

Groetjes Thea


Geen opmerkingen:

Een reactie posten