maandag 11 juli 2016

Paraplubak

Tijdens de OLMC DAG 2013 kregen we deze paraplubak
Maar de ontmoetingsdagen zijn meestal in Oktober..........dus ik kom goed weg. Toch?
Er ligt er nu nog één van dat jaar, maar daarvoor moet ik wachten op mijn lijmpistool, dat ik heb uitgeleend.

Maar goed de paraplubak.
Dat was even lastig, want het is een krulspeld en daar moest aan geknipt worden.
En dat knippen moest met een kniptang en daar heb je kracht voor nodig EN het moest natuurlijk ook nog eens recht!
Dat is uiteindelijk gelukt.


Hier is tie.


Ik wilde hem verven in deze kleur............wat een hels karwei is dat geweest.
Voor de zekerheid heb ik het verfwerk in tweeën gedeeld, eerste de onderkant en daarna.......juist de bovenkant.
Ik heb de onderkant drie keer geverfd, daarna drie keer de bovenkant.
Als je dan uitrekend dat ik per verf laag er ong. 3 uur tussen heb laten zitten, omdat het anders niet droog was.
Zaterdagavond heb ik de eerste laag aan de onderkant erop gezet.

En zojuist heb ik de bovenrand nog net zichtbaar geverfd.
Ook het ankertje heb ik er op geplakt. Nu nog de plek waar die gaat komen.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten