woensdag 13 juli 2016

Nieuw Project.

Helemaal nieuw is het niet.
Het popje Celine is al langer af.

Celine, zwanger, zonder verder onderkomen.
Ook niet in de planning.

Gestolen uurtje. nog niet zo heel lang af.
Erg slaperig.

Zij past met een bed niet in een gewoon klein kastje. Het hemelbed is daar te hoog voor en dat vind ik nu juist bij dit popje horen. Een hemelbed!

Dus ik was al een beetje aan het kijken hoe ik het zover kon krijgen dat ik of de popjes in één scene zou kunnen gaan verwerken of toch apart.

Vandaag ben ik met met onze dochter naar Crea-turen geweest.
Ze gaan stoppen en ja nog een keer gaan kijken kan geen kwaad.
Al heel snel liep ik tegen deze 'bak' aan.


Daar zie ik voldoende mogelijkheden in om een leuk project van te maken.



Twee soorten behang, nou ja eigenlijk zijn het er drie, de middelste rollen zouden ook behang zijn. Ik vind ze eigenlijk ook wel erg als vloer passen.



Een haard en een  dekenkist.


De kist open.


Spiegel en kast


Ladekast/commode


Schommelstoel en een ornament, daar heb ik er een paar van gekocht voor in het Vic. huis.


Een klein workshopje, wat dochterlief graag in 1:1 zou willen hebben, wie weet.

Kortom ik kan weer lekker aan de gang.
Nog een poosje door verzamelen en dan kan ik dit projectje af maken........

Groetjes Thea

1 opmerking: