maandag 25 juli 2016

Lantaarntje

Ik heb twee lantaarntjes van Sylvia.
De één heb ik gekocht en de ander heb ik gekregen van More-Than-Mini.
Zij de mijne en ik de hare, hebben we alletwee iets te doen, toch??

Het lantaarntje van mezelf, de Bric and Brac heb ik af.
De andere ben ik vandaag mee begonnen, het werken met ijzerdraad is niet mijn sterkste kant dus dat is altijd weer een uitdaging, lukt het of toch niet?

Veel heb ik vandaag niet gedaan, maar er is een begin gemaakt. De volgende keer ga ik er mee verder of is het misschien wel af.


Tot op heden ben ik tevreden met het ijzerdraad, moet alleen nog kijken of ik het nog iets rechter kan buigen.

Groetjes Thea

1 opmerking:

  1. ik ben heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien!! Ik vind je sowieso een held, want je bent mooi met ijzerdraad bezig, iets wat bij mij altijd mis gaat!

    Groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen