zaterdag 5 maart 2016

OLMC DAG 2014

Marjo had voor ons voor de ontmoetingsdag koffertjes gemaakt, om zelf in elkaar te zetten.

Omdat ik gisteren een berichtje kreeg of ik 's avonds nog zin had om te knutselen of klossen.
Voor het eerste gekozen. Toen wat opgezocht. Het eerste wat ik tegen kwam en waar ik direct zin in had waren de koffertjes.

Die heb ik dus gisteravond gemaakt, alle drie toch een klein beetje anders.


Leuk karweitje, alleen  zonder werkbeschrijving, viel niet mee.

Het was een leuke kleine workshop, weer iets af.

Groetjes Thea

2 opmerkingen:

  1. Hallo Thea,
    sehr schöne Koffer gefallen mir sehr gut.
    Liebe Grüße Britta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thea,
    sehr schöne Koffer gefallen mir sehr gut.
    Liebe Grüße Britta

    BeantwoordenVerwijderen