zaterdag 6 februari 2016

Uitproberen

Op pinterest had ik iets gezien wat me leuk leek.
Het leek op een punaise, met daarop een kraal.
Leuk idee, maar........ik had geen doorzichtige punaises.
Gelukkig had Krin die wel. Ik kreeg er van haar zodat ik kon proberen om er iets van te maken.

Ik heb twee soorten kralen waarvan ik dacht dat ze groot genoeg zouden zijn.
Ik twijfel nu heel erg.

Op één  van de punaises heb ik een hartvormige kraal geplakt met daar boven op een druppel.




De foto van de hartvormige kraal, die heeft echt ondersteuning nodig.
Misschien zou het zonder de druppel ook kunnen, maar dan vind ik de kraal niet mooi staan.



Op de andere kraal heb ik een bloem geplakt, wel stabiel maar eigenlijk kan ik er niets inleggen.

Ik zal opzoek moeten naar kralen.
Wel leuk om te doen natuurlijk.

Groetjes Thea


Geen opmerkingen:

Een reactie posten