woensdag 17 februari 2016

OLMC DAG 2013

Tijdens de OLMC dag 2013 kregen we van Kitty een petroleumstel.
Gemaakt door de Cameo, met een leuke beschrijving, dus leef je uit.
Ik heb er niets aangedaan tijdens de dag zelf, maar dat ben ik nu aan het doen.

Omdat ik van Kitty ook nog wat ander spul 'emaille' heb gekocht, voor een workshop of voor wat ik nog wilde, wat ik zelf in elkaar moet zetten, was het een leuk stapeltje geworden.
Deze dagen ben ik bezig met het 'emaille , ik moet nog steeds de brander en de pannendrager zwart verven van  het petroleumstel, dan kan ik dat opbergen tot ik weet waar ik het ga neerzetten.
Dan kan ik de kleur aanpassen.'
Leuk werk.
Soms is het echter handiger om iets vaker te kijken wat je nodig hebt want...........
op het petroleumstel en de zeef heb ik de spulletjes in drievoud.
Nouja, wie wat bewaart heeft wat.


Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten