donderdag 11 februari 2016

OLMC DAG 2013

Petroleumstel.

Van Kitty hadden we een petroleumstel gekregen.
In eerste instantie was het de bedoeling dat we alvast aan de gang zouden gaan.
Maar ik kan veel beter alleen werken als met andere om mij heen dus....ik heb niets gedaan.

Nu heb ik van de week al deze dingen, ik heb nog meer met de Cameo gesneden miniaturen van Kitty  liggen mee naar beneden genomen.

Vandaag een begin gemaakt met het petroleumstel.

Ik heb geen verf meegenomen naar beneden ( waarom zou je) dus helaas.
Ik wil de branders en de pannendragers zwart maken en daar is nu dus het wachten op. De rest weet ik nog niet, dat hangt af van de keuken waar het in komt te staan.


Blank/Groen/Rood misschien nog wel blauw.

Tot hier ben ik nu gekomen.


Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten