maandag 1 februari 2016

OLMC DAG 2013

In 2012 had ik niet echt in de gaten dat het een traditie onder miniaturisten is dat je elkaar een swap geeft, als je elkaar ergens ontmoet. Je moet dat wel weten.
En toen ik dat wel goed door had, moest ik wel erg goed nadenken wat ik er voor de volgende keer van zou maken.

Het zijn twee knuffels geworden.
Beiden zijn nu af. Ik heb ze samen met zielig beertje op de foto gezet.
Er zijn nog een aantal swaps van 2013, dus die komen binnenkort ( denk ik).


Ik vind het vullen van de knuffels het lastigste van de hele knuffel.

De linker werd te dik, dat is te zijn aan het witte garen,
De middelste was weer heel moeilijk te vullen, lukte heel slecht.
Maar ondanks dat ben ik wel tevreden over ze.

Dat scheelt.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten