dinsdag 2 februari 2016

OLMC DAG 2012

Met de laatste swap van de ontmoetingsdag 2012 ben ik vandaag lekker opgeschoten.'
Gisteren had ik drie rijtjes klaar.


Nog niets gestreken...........

De kleine stukjes had ik op mijn speldenkussen gespeld, zodat ik wel goed in de gaten kon houden wat de volgorde is/was.




Het patroon wat we er bij kregen, was dit: uiteraard met de mogelijkheid er iets anders van te maken.

Ik heb er voor gekozen, om een langwerpig quiltje te maken. Dan heb ik nog genoeg mogelijkheden om het ergens voor te gebruiken.



Zover ben ik nu.

Ik heb al wel 4 stroken geknipt ,van de rode stof met de witte kriebeltjes, om nog langs de quilt te naaien, dan kan ik gelijk nog alle blokjes langs, om ze netjes te krijgen.

Als ondergrond zal ik een effen kleur, ik denk wit/creme, gaan gebruiken.
Dan als laatste een bias bandje erlangs. En wat knopen erop.

Het begint erop te lijken.

Groetjes Thea

1 opmerking:

  1. mooi quiltje, en ga je het ook nog doorstoppen?
    Ben benieuwd naar het resultaat!
    Groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen