maandag 25 januari 2016

Vivian

In oktober aan het eind van onze vakantie, heb ik een workshop van Helena gevolgd in Venlo bij Bibians.

Ik krijg wel vaker te horen dat ik alles te precies wil hebben, waarbij je dan de vraag kunt stellen is dat goed of slecht?
In dit geval eigenlijk slecht, want ik kreeg de workshop niet af.
Wel de rok, ook het lijfje en de mouwen, maar de mouwen kreeg ik niet voor elkaar om die er netjes in te zetten.
Bij deze rok moest er een extra kantje aan de onderkant komen. Het was niet lang genoeg.
Scheelt toch weer extra tijd.
Wat wel inhoud dat je of iets niet moet doen, of het uit handen moet geven.

In dit geval heb ik het laatste gedaan. De mouwen moesten gedaan, maar ook het haar en de sieraden.
Helena heeft het popje meegenomen en verder in elkaar gezet.

Het is een pracht van een pop geworden.
Ik was zelf al heel tevreden maar nu helemaal gelukkig.


De voorkant, waarbij heel goed de sieraden te zien zijn.



Nog een beetje gedraaid.


De achterkant.

Ik heb nu een pop, gedeeltelijk zelf gemaakt en gedeeltelijk laten afmaken.

Groetjes Thea


2 opmerkingen: