zaterdag 2 januari 2016

Roosjes voor de Bruidswinkel

Voor al mijn lezers en vaste volgers: ik wens jullie een liefdevol ,gezond en creatief 2016.

Toen de OLMC nog maar net begon, hadden we regelmatig ws. Eén daarvan was roosjes maken.
Daarna om precies te zijn in 2012, kregen we op de OLMC dag van Roelie roosjes.
Vorig jaar was er de mogelijkheid om een ws van de roosjes te maken.

De laatste twee had ik nog niet gemaakt.
Nu kreeg ik gisteren ineens de geest. Manlief sliep, die moest gaan werken vannacht.
Als hij zo'n korte slaap doet, is dat vaak op de bank, geeft niet maar handig is het niet altijd.
Ik besloot toch nog maar eens boven te kijken.
Bij het doorkijken van de nog te maken ws, trof ik deze roosjes.
Mooi begin van dit jaar......rozen maken.
Ik wil ze in de Bruidswinkel hebben, steeds weer een stukje dichterbij de afwerking. Het is net niet gelukt om het in 2015 af te krijgen, maar het lukt vast wel in dit jaar, zou het niet??




En dit was wat er dus aan rozen te voorschijn kwam.

Nu moet ik ergens nog een vaasje met rozen hebben staan, bedacht ik, ook al eens gefotografeerd, maar ik weet niet waar.
Die rozen zijn gemaakt met de gekleurde bloembladeren die onderaan rechts liggen.


Waar ze gebleven zijn weet ik echt even niet, maar mijn fotoalbum gaf me de gelegenheid om even snel te zoeken naar de roosjes en jawel...........zie hier boven.

Ik heb nu 2 roosjes die nog geen bladeren hebben, maar het is iets, gezien de hoeveelheid materiaal die er ligt, krijg ik nog wel een paar bosjes.


Tot hier was ik gekomen, toen manlief riep dat hij koffie ging zetten. Tja dan ga ik naar beneden.

Groetjes Thea

2 opmerkingen: