zondag 22 november 2015

Ot en Sien

Tijdens de ontmoetingsdag gisteren had mijn Thea voor mij een serviesje van Ot en Sien bij zich.

Helma had het gekocht in Strijen, voor haar en nog een deel voor mij en we hadden in eerste instantie afgesproken elkaar ergens in de zomer te ontmoeten.
Daar is niets van gekomen, dus hadden we afgesproken, we zien elkaar bij de ontmoetingsdag dus dan zal ik het geven.
Helaas moest Helma gisteren verstek laten gaan.

Maar ze het Thea meegegeven en die heeft het mij overhandigd.
Nadat ik had gekeken of alles heel was en ik het doosje dus weer dicht deed, kwamen Thea en Krin tot de ontdekking dat ze niet gezien hadden wat in het doosje zat.
Dus doosje weer open en samen keken ze wat erin zat.

Alleen het juiste waarom Thea het gefotografeerd heeft is mij nog niet duidelijk. Voor het servies ja, maar voor waar?? Dus dat mag je nog even uitleggen Thea.

Maar hier is het serviesje, helemaal heel.

Helma bedankt voor het zorgvuldige inpakken en Thea voor het meenemen.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten