zondag 22 november 2015

OLMC dag 2015

Het wordt een leuke traditie.
Eén keer per jaar een zaterdag samen komen, in Veenendaal.
Daar staat ons een verzorgde dag te wachten. Alles is er van koffie en thee tot de kroketten bij de lunch.
Jammer genoeg kon niet iedereen die wel wilde komen.

Mijn dag begon vroeg, om kwart voor 8 in de auto op weg naar Ridderkerk.
Daar stap ik dan bij Marianne over en samen rijden we al kletsend naar Veenendaal.
Het was niet druk op de weg, wel regen.

Onze koffie en thee stonden al klaar en op de tafel stond een grote schaal met stukken speculaas en banketstaaf.
Niet te geloven wat er weg gegeten wordt, want het was bijna allemaal op.

Onze presentjes kwamen met de eerste koffie ronde:

Van Marianne.

Marianne vind het maken van miniaturen heel leuk, maar heeft er de tijd niet voor om voor meerdere tegelijk iets te maken. Dus bedenkt zij ons altijd in de vorm van iets kleins voor in huis.
Deze keer dus een plantje.

Van Kitty.

Deze zelfgehaakte tas. Ik heb het niet gevraagd maar ik heb het vermoeden dat ook het doosje waar de tas inzat zelfgemaakt is, met de Curio.




Van Chris, beiden serie quiltlapjes, komen vast wel van pas.


Van Ria dit engeltje.

Ik heb er twee foto's van gemaakt. Eén van de voorkant en één van de achterkant.

Van Paula, een sterretje.

Van Roelie.

Roelie had voor ons allemaal, verschillende printjes meegeomen, met verschillende ornamenten.
Zo konden we allemaal zelf een keus maken.

Van Krin.
Krin heeft opgelet en kwam tot de ontdekking dat in geen van onze huizen een sleutel zit.
Kortom de sloten zijn er wel maar onze huizen zijn erg inbraakgevoelig.
Daar heeft Krin dus iets aan gedaan, even ter verduidelijking. De sleutels zijn ( hoe kan het ook anders bij Krin) zelfgemaakt.

Van Thea ( bob)

Mijn naamgenote heeft ons met dit potje met bloemen bedacht.

Van Marjo

Marjo, had vrijdagavond nog laten weten dat het handig zou zijn om nog een aantal dingen mee te nemen.
Zij had voor ons een workshop in petto, alleen was er meer kletsen als workshoppen.
Dus we kregen de uitleg en de spulletjes mee naar huis, kan ik toevoegen aan mijn lijstje nog te maken.

Zelf had ik omdat het zitten niet lekker was gegaan de laatste tijd, besloten dat ik het over een andere boeg moest gooien.
Ik had een ws gevolgd bij Bibian aan het eind van onze vakantie.

Die ook nog niet af is!

Daar heb ik deze kaarsjes gekocht.


Schoteltjes en vogelzand eronder en klaar was ik. Heel simpel deze keer, maar het werd wel leuk gevonden en dat was het belangrijkste.

Dames, heel erg bedankt voor de gezellige dag en tot de volgende keer.

Groetjes Thea



1 opmerking:

  1. Wat een leuke spulletjes hebben jullie elkaar gegeven! Ik geloof best dat het op een gegeven moment zo gezellig is dat er van knutselen niet veel meer komt!

    BeantwoordenVerwijderen