vrijdag 20 november 2015

Kantklossen.

Op donderdag heb ik eens in de drie weken kantklossen.
Deze keer ben ik zonder mijn mede kantklosters gegaan. Ankie had een crematie en Anja heeft een pees- ontsteking.
Omdat ik dit jaar al twee keer niet ben geweest, wilde ik heel graag wel gaan.
Met onze dochter en haar vriend het vervoer kunnen regelen. Dat is dus wel lastig als je geen rijbewijs hebt.
Aan de andere kant, de auto is als manlief is werken toch ook niet thuis.......dus ja.

Gisteren heb ik een tafelkleedje opgezet.
Met Egyptisch katoen, uiteraard ook kleine spelden. Duchesse. Ik moet er dus ook geen nagels bij hebben, anders kan ik de spelden niet beetpakken.


Boven op het kantklos kussen heb ik een voorbeeld liggen.
Zo moet het worden. Als je er dan nu een vergrootglas bij pakt, dan kun je zien wat ik gisteren heb geklost.
En voor dit werk heb ik dus al die klosjes nodig die op het kussen liggen.

Wordt vervolgd.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten