zondag 22 november 2015

give-away

Gisteren was het de OLMC dag 2015.

Omdat Kitty zo lief is om dingen voor je te maken op de Cameo, tegenwoordig is het de Curio had ik voor haar een bosje bloemen gemaakt.
Ook zonnebloemen zaten erin, vanwege haar niet aflatende vrolijkheid hoe moeilijk ze het ook heeft.



Ook het emmertje heb ik zelf gemaakt, helaas is dat gedeukt over gekomen.

Voor Krin, die me heel erg geholpen heeft met het maken van de etagère had ik twee hele kleine plantjes gemaakt.


De tulpen heb ik in een bloempot gezet, gewoon omdat ik dat leuk vond.
Eigenlijk horen ze natuurlijk in een vaas. Of in de natuur.


Deze twee plantjes zijn bewust zo klein omdat Krin alles nouja nagenoeg alles dan
in 1:24 maakt.


Groetjes Thea


1 opmerking:

  1. Nou, jij hebt veel gedaan zeg, cadeautjes maken, bloemen maken, bloempotjes met inhoud...
    En die bloemen van Kitty...wat zijn ze mooi!!
    Ja, het was erg gezellig zaterdag en ik hoop dat we elkaar over een half jaar zeker weer zien.

    Groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen