zaterdag 25 juli 2015

Veranda

Vanochtend ben ik niet wezen wandelen met de stokken ( Nordic-Walking).
Ik vertrouwde het weer niet echt en aangezien ik nog geen goede regenjas heb........
Achteraf maar goed, want het is tijdens de looptijd nog even flink te keer gegaan.

Maar ja.......wat ga je dan doen?
Ik  had bedacht dat ik dit weekend de miniaturen die ik al vast kan zetten op de veranda, ook daadwerkelijk vast zou zetten.
Dus de wasmachine aan en in mijn huispyjama  mijn hobbykamer in en nog eens kijken of er nog bruikbare spulletjes in de doosjes/dozen zouden zitten. Ja dus. Leuk hoor, als je niet meer precies weet wat er in.
Ik wist dat ik een fietsje moest hebben. En jawel, in de doos met kinderspullen kwamen nog wat miniaturen te voorschijn die ik ook wel kan gebruiken op een veranda.

Erg leuk, deze foto!

Even je hoofd opzij draaien en de foto is duidelijk te zien.
Helaas is het niet te veranderen. Lang geleden, dat dit is gebeurd.
Ik vond in de doos een racebaan, een fiets, skateboard ( beiden zijn aan de grote kant) zwembad en een zandbak, met wat speelgoed erin..
Al het speelgoed staat nu in het schuurtje........die zeurende kinderen ook altijd ( kan het nu rustig zeggen, ze zijn hier de deur  uit)...alles overhoop halen en vervolgens nergens mee spelen. Nu maar eens een poosje op ruimen. Ook staat er een strandstoel in het schuurtje. Of die er blijft staan weet ik niet.

Verder heb ik nog wat kleine plantjes gevonden die op de etagère passen.
De futuristische beeldjes van Jody, staan onder het tuinscherm op de grond.  Op het tuinscherm de met lood gemaakte futuristische mini's.
Ooit als swap gekregen staat er een blauw en een loden beeldje op de veranda.
Verder staat er een gieter in het tuinscherm. 

De etagère is voorzien van veel kleine plantjes, ook hier staat een gieter. Bovenop de kleinste vogelkooi.
Aan de wanden heb ik verschillende soorten versieringen gehangen.


Op een van de stoelen ligt een tijdschriften map. Op de tafel een fles champagne, een vaasje bloemen en twee eierdopjes met een eitje ( het setje hoort nu eenmaal bij elkaar) en een mok met een T.
De Akelei en de buxus staan ook al vast.
De overige miniaturen die ik nog heb, moeten nog een plaatsje krijgen, maar ik moet eerst vazen en bloempotten hebben. Vazen voor de bloemen die ik al heb liggen, en nog moet maken. Bloempotten voor de planten die ik nog moet maken.
Dan zal ik eens kijken hoe ver ik ben en of ik er nog wel iets bij/in kan zetten!

Groetjes Thea

3 opmerkingen:

  1. Het ziet er al heel gezellig uit op de veranda. Je zou er zo bij gaan zitten!!

    Groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful. I've liked your blog very much so I decided to follow you. And it will be very nice if you visit my blog and follow too.
    Hugs♥

    BeantwoordenVerwijderen